Hanımlar merhaba
Kızım 7. Ayına girecek yakında ek gıdaya başladığımızda kakasını güzel yapıyordu ama 10 gündür çok çok az bezi lekeleniyor dolu dolu kaka yapmıyor. Kabız mı değil mi onu bile anlayamıyorum. Armut ve kayısı veriyorum işe yarıyordu artık o da yaramıyor. Ne yapmam gerekli doktora ay sonu gidecez eşim izin alamıyor 🤷🏻♀️şaşırdım kaldım hiç yapmama da değil küçük küçük lekeler şeklinde geliyor.