GuldenKutay arkadaşlar sevi baby lacivert renkli sling aldık fakat bebeğim hiç sevmedi hiç kullanamadım 120 tl ye aldım ilgilenen arkadaşlara 70 e satmayı düşünüyorum
Gizem-savasalp GuldenKutay bende de var aynısı mo bilmiyorum ama nasıl kullanacağımı çözemedim bebeğim içinden düşer gibi geliyor bana bi yerde yanlış yapıyorum herhalde ama nerde bana yardımcı olur musunuz ya da fotoğraf atabilir misiniz aynısı mı acaba
serinserin Gizem-savasalp sling bağlama videolaro var onları izleyip yapabilirsiniz marttan beri kullanıyorum acayip rahat
gammet GuldenKutay canım fotosu varmı alacagım evet bızde bakıyoruz slıng eger kullanıslı ıse sendekını alayım