Merhaba herkese; bebeğim 2.ay aşılarını olduğu akşam alerji oldu, başka herhangi bir değişiklik olmadığı için sadece aşıların yaptığını düşünüyoruz. İştahı da kesildi, ateşi hafifdi. Doktor normal buluyor ama böyle bir tecrübe yaşayan var mıdır aranızda, paylaşırsanız deneyimlerinizi sevinirim.