kutaysmom Merhabalar Sma mamaların 3 çeşidi var: optipro comfort ve iyi geceler diye. Hangisinin içeriği daha iyi ve sağlıklı acaba? Araştırıyorum ama bulamıyorum. Bilgisi olan veya kullanan tecrübe eden var mı?
BirAlparslanAnnesi kutaysmom optipro normal olan comfort gazlı bebekler için iyi gecelerde içşnde bebeğe uykı verici bişe varmış öyle dedi doktorumuz yani kolik değilse bebeğiniz optipro en iyisi
Nohutannesi kutaysmom optipro normal olanı. Comfort gazlı bebekler için. Gece maması da gece tok tutsun diye sadece uyumadan önce verilen çeşit
EsnadinAnnesi İyi geceler maması gece maması diye geçiyor bildiğim kadarıyla gün içinde vermeye uygun olmaz bence