Günaydın herkese bebeğim gece boyu be uyudu ne uyuttu aşırı huzursuz ateşi falan yok sürekli ıkınma halinde yoğun gaz ve sıvı kaka yapıyor sanırım ishal oldu ne yapabilirim ateşi çıkmasın diye bşr çay kaşığından bile az calpol verdim ama sanırım karın ağrısı var uykusuzluktan gözleri kızardı resmen ama uykuya dalınca 10 dk ya geri uyanıyor