HavvaNur01 4,5 aylık bebeğim hasta oldu öksürüyor ve sanki şuan biraz ateşi var. Evde yapabilecegim bir tavsiyeniz var mı?
TheBaby HavvaNur01 Virüs var. Evde bişey yapmayın. Geçmiyor. Doktora gidn. Çok hızlı ciğerlere iniyor
Kvsrrr HavvaNur01 1 gece de çiğerlerine indi hava veriyorum. Beklemeyin gidin bekledikçe kötüye gidecektir.
Melikeeeecansuu TheBaby oglumunda cıgerlere ınmıs 1gunde sabah hadta oldu dıger gun goturdum cıgerlere ınmıs öksürük dedı nasıl oluyor ben anlamıyorum üşütmüş dedı. Okadar dıkkat etmeme ragmen. Ne vurüsü var coronamı baska bırseymı cıkdı
HavvaNur01 Melikeeeecansuu bende çok dikkat ediyorum evdeyim bi yere de gitmiyorum bir anda hastalandı
Melikeeeecansuu TheBaby ya cok pıslık bırsey ıyıce yayıldı bızlerde hastayız nasıl gececk anlamıyorum
TheBaby Melikeeeecansuu Biz 20 gün çektik 10 gündür iyiydi. Dün yine başladı. Hava vermeye başladım. İlk başlangıcı çocukta hafif öksürük oluyo sanki balgam varda çıkaramıyo gibi. Sonra ilerliyo
Aznurr TheBaby bneim kızmda son 3,4 hündür ara ara öksürüyo ama sık degıl , nefer alabılıo burun tıkanıklıgıda yokk , bnde gtsem doktora acaba..
TheBaby Melikeeeecansuu Balgam bizdede var. Onu öksürürken kusarak çıkarıyorlar. Hava veriyoruzya ventolin. O sağlıyo bunu
TheBaby HavvaNur01 Hava ile günde 6 kez ventolin 2 kez cortair verdik. Ciğerlere indği için antibiyotik kullandık. Zaten başka türlü geçmiyor.