Lulemom Momsmom aynen uyumaz büyük ihtimal de denemedim hiç kaç saatte uyanır bilmiyorum. O yüzden her ihtimali düşüneyim dedim
Lulemom escmrk benimki 6 saatte yine uyanmıyor. Fazlasını da ben beklemedim. Alıp emzirdiğimde emiyor. Kan şekeri mi düşüyo da uyanamıyo çözemedim
anneleri-bisalin Lulemom gece alarm kurmana gerek yok canım uyanır o zaten acıkınca uyanıp uyumuyor diyorsun çünkü gündüz uyanık kalma süresi en fazla 1,5 saat demişsin uyanık kalma süresini gündüz uzatirsan gece daha uzun uyur 6 saati geçmez uyanması korkma
Lulemom anneleri-bisalin 2 saat bulursa uyanıklığı uyuyamıyor. Denedim öyle de 🤦🏼♀️ Ve çok huysux oluyo ağlıyo uykusu gelince. Dayanamıyor 2 saate
Prettywoman91 Lulemom hiç bişey olmaz 6 saate kadar uyandırmayın. Uyandırınca böyle bozuluyorlar işte. Ben sabah altını aldıktan sonra olay bitiyor daha da uyutamıyorum.
cgdm-trzi C-Efe yorumları okudukça benim bebişte mi sorun var acaba diye düşünüyordum karşıma sizinki çıktı bi tane de olsa varmış dedim 😅 4 aylık olduk gece saat başı uyanıyor 🙄 5-6 saat aralıksız uyuyan bebişlere imrenir oldum ya
aysbln Lulemom Canım sen annesin hissedersin doktorlar çok tekdüze konuşuyor ama her çocuk bir değil işte . Benim oğlumda 3 aydan sonra bazen sadece 1 kere uyanırdı yani ben hiç özellikle uyandırmadım zaten acıkınca o uyanıyor illaki yani bebeği uyandırmak manasız geliyor bana belkide sen uykusunu bölüp emzirdiğin için tekrar uyumuyordur olabilir yani . Bence birde uyandırmamayı dene herşeyi ona bırak merak etme hiçbişe olmaz senden benden akıllı bebekler acıkırsa uyanır ağlar zaten.
Lulemom aysbln bende öyle düşünüyorum. Bir de dediğin gibi denicem. Kimi doktor uyusun diyo kimş doktor uyandır diyo. Herkes başka bir şey söylüyo gerçekten
escmrk Prettywoman91 doğduğundan beri kendi gazını çıkarıyor emerken. Tabi hepsini değil sonrasında bende çıkarıyorum
Bsrakya Lulemom önceden sarılık olur derlerdi. Ve kilo alımını almasını sağlayan gece meme emmesidir. Bizde 2 sefer Kalkariz. 6 saat emmemesi çok uzun. Biz 3 ay 10 günlüğüz. 4 saat durabiliyor sadece. Onda bile baya saldırıyor hemen göğsüme 6 saat aç kalması bana çok fazla geldi
Lulemom Bsrakya bizim gündüzleri bile 5 saati buluyor, öncesinde emmek istemiyor, 5. Saatte güzel emiyor. Zorlarsam eğer kusuyor sanki daha yeni emmiş gibi. Doktor zorlama ne zaman isterse o zaman ver dedi
Bsrakya Lulemom aynen bizim de aynı 4 saat yani bucuklarla belli 5 saat ancadir. Ama. Geneli 4 onda bile nasıl saldırıyor 😂
Mrtlh Lulemom ben de çok yoruluyorum benşm bebeğim de 3 ay 16 günlük gece boyu ayaktayız saatte bir kalkıyor 5 6 kere emziriyorum bir gecede uyusun diye emziriyorum ben 1 saat sonra geir uyanıyor kıpır kıpır sürekli deliksiz rahat hiç uyumuyor ben de istiyorum ki bi 4 saat hiç uyanmadan uyusun
Mrtlh C-Efe ben de aynı ya tüm saatler ayaktayım günde 12 13 kez emziriyorum gece side saat başı ayaktayım keşke benşm bebeğim de kesintisiz 6 saat uyusa
Bsrakya Mrtlh uyuyor mesela diyelim bugün çok az uyudu yarın bütün gün uyuyor. Bazen 4 saat değil bütün gün uyuyor bizimkisi çok uykucu o yüzden yani geziyoruz uyuyor supurge acıyorum onun sesine. Uyuyor uyansa da. Sevsek diye bekliyoruz biz babasıyla artık dün bütün gün uydu mesela bugün sabah sevebildikk çok şükür 😂🌺