Mdmd Gözüm iki gündür ağrıyordu göz kapagim özellikle. Bugün bir kalktim bir taraftaki göz kapagim şişmiş batıyor iğne gibi. Sanırım arpacık çıktı geçmesi için evde yapılacak birşey var mi?
muhendisanne1 Mdmd sarımsak sürebileceğnz bi yerde ise sarımsağı soyup ucundan kesip sarımsak sürün çok çabuk geçiriyor yıllarca arpacık-itdirseği çıktı gözümde …. Birde nazardan çıkar derler kendinizi okuyun nas felak ihlas kevser elemneşrah ayetel kürsiyi