eylul5534 Bebek arabasını istersen valiz teslim yerinde verebilirsin istersen de oraya uçak girişinde vericem dersen sana araba için büyük bir poşet veriyorlar uçağa binerken görevlilere teslim ediyorsun arabayı,uçak kalkarken ve inişte basınçtan biraz huzursuzlanabilir emiyorsa emzir, ya da emzik kullanıyorsa emzik ver ki rahatsız olmasın minik,bir de anneleri genelde cam kenarına oturtuyorlar bilgin olsun canım. Şimdiden hayırlı yolculuklar. 🌸