Kızım 2 buçuk aylık smdi uyandi sirtiji ufaladim ayaklarını ufaladm kakasını yaptı ama biraz yaptı ıkınarak sonra yine ıkınmaya devam etti ama başka yapamadı neden böyle oluyor ki tamamlamak rahatlayamadi uyandi smdi karnını filan koşardım yüzüme bakıp gülüyor oyun istiyor :(( ama aynı zamanda yine ayagjni cekiyor bende emziriuorum uyusun diye geç yattı zaten