Elifcinargul laliko35 sağlık ocağı takipçi olmak zorundaymış o yüzden gidiyorum sisteme işliyormuş aşı olmasa bile kilo boy kontrolüne gelmelisin dediler
laliko35 Elifcinargul ebeyi arayıp bilgilendiriyorum doktor ölçüm yapıyor ☺ asilarin yapildigi da hastane tarafindan e nabiz a giriliyor aşı takvimin de var hayat hastanesinde yapılmış diye
laliko35 Elifcinargul tabiki eğer devlet aşıları gittiğiniz hastane de yapılıyorsa çocuğu ordan oraya sürüklemeye gerek yok 🙏
Tirtil35 Elifcinargul nimetiz ve bexeroyu aynı anda vurmuyorlar bide üzerine rotada var olmadı rotayla bi asini burdurun 15 gün sonrada menenjit aşısının diğer çeşidini vurdurun yazık çocuğa çok ağır gelir