Rüyamda hep kötü şeyler görüyorum
Bide çok değişikler
Ölüm korkusu var kavga var
Mesela az önce kurban kesiliyordu etini falan ayırıyorlardı.
Bebeğim 3 bucuk aylık
Gebeyken de çok görürdüm. Hormonlar derdim
Şimdiki neyin nesi anlamıyorum
Dayak yemiş gibi kalkıyorum