Mommqueen Zera merhaba benim kızım şuan 4 yşaında hiç bilemedm ama bahsi gectgını hatrlamıyorum ama bu sefer gttiğimde sorim bi hatrlattgınız için teşekkür ederm iletşime gecerm sizinle sordgumda
Zera Mommqueen Benim oglum da 3 yas olacak Ocak ayinda. 29 unda randevusu var ben de soracagim, birbirimizi bilgilendiririz 🌸
Mommqueen Zera inşallah canım çok saol gercekten amerika ve türkiyenin aşı takvimi farklı zaten ama böyle önemli bi aşıyı atlamamaları lazım 🤷🏻♀️
Zera Mommqueen Ya evet, ben ozaman da sormustum dedigim gibi ama yine soracagim. Cunku flu shot bile soruyorlar bu cok onemli bi asi.