Kızlar 3 yaşındaki kızım kreşe gidiyo ve geçen haftada hasta oldu benimde bağışıklık sistemim doğumdan sonra çöktüğü için bende hemen kaptım şimdi 2 ay 25 kızımada bulaştı doktora gittik asist verdi sadece balgamı var başka hiçbir şeyi yok dedi asist’de aşırı öksürük yapan bi ilaç kullanmak istemiyorum o yüzden neyapıcam bi akıl verin lütfen.