Alpisinannesi 4 ay 9 gunluk oğlum bir kaç gündür eskisi gibi agulamıyor. Heyecan yapıyor ama çıkaramıyor ses neden acaba??
ZeyooZ Alpisinannesi çırpınıyor mu bi de :) bizimki de öyleydi arada aguyu bıraktı sonra çığlıklar başladı şimdi yine agı diyor 6aylık. Keyfine göre sanırım
Ayb Alpisinannesi normal endişelenecek birşey yok ahulamayı takiben nir süre sessizlik görülebilir devamında farklı seslerle yine dil gelişimi ilerlemeye devam edecektir. Sevgiler
Minikurabiye Alpisinannesi ay bu sorun bizde de var ya bide gülmeyi de bıraktı bende endişe yaptım 3 ay 13 günlük
Burcu35 Alpisinannesi Bu aylarda çok oluyor bende yeğenimde görmüştüm oğlumda şuan 4 ay 14 günlük oda aguları kesti geri geliyor sonra 😊
Alpisinannesi ZeyooZ yaaa evett :) türlü türlü şeyler yapiyorm karsısında yok tık yok, normal o zmaan bende ne oldu dedim bi anda :)
Alpisinannesi Ayb ay teşekkür ederim, tecrübesiz anne olmak zor. Hemen bişey mi oldu acaba diyor insan.
Ayb Alpisinannesi çok haklısınız tabi ki bir bebeğin herşeyinden sorumlu olmak çok keyifli bir okadar da güç ve endişeli bir süreç. Gelişimini takip eden ve bu konuda endişelenen araştıran sorgulayan bir annesi olduğu için çok şanslı. sevgiler
Sevgilibebegimmert Minikurabiye çocuğunuz neler yapıyor? Bizim oğlan 3 ay 3 günlük zamanın çoğu mızıldamakla geçiyor. Gündüz uyumuyor gece ful uyuyor. Gün içinde çok az karşılıklı iletişim kurabiliyoruz sürekli emiyor. Merak ediyorum gerçekten bu aydaki bebekler nasıl
basaknd Minikurabiye merhaba benim bebeğim de 3 ay 6 günlük. düne kadar çok hareketliydi, dün gülmeyi agulamayı bıraktı, aynaya baktığında hiç tepki vermiyor. sizinki kaç gün sürmüştü, endişe etmeli miyim geçici bi durum mu :(
Minikurabiye Sevgilibebegimmert günlük rutinimizi anlatayım size sabah 7 de uyanıyor kurulu saat gibi😁 9 a kadar alt değiştirme emzirme duş alma masaj emzirme uyku 9 dan 2 ye kadar gündüz uykumuz var arada bir kere kalkıp emiyor tekrar yatıyor 2 den sonra başlıyor asıl mızmızlığımız biraz oyun oynuyoruz bazen dışarıya çıkarıyorum önceden karşılıklı agular konuşurduk gülerdi felan bu aralar bıraktı onu sadece dinliyor beni 2 den sonra bazen bir kere daha gündüz uykusu yapıyor ama gündüz güzelce emip uyuyan çocuğa akşam bişey oluyor memeye yaklaşınca çığlığı basıyor Bi türlü emziremiyorım bende çareyi sağıp biberonla beslemekten buldum gece uykusuna da çok geç geçiyor nadiren 9 da genelde 11 de geçiyor sanırım erken diş çıkarıyoruz bide huysuzluğu ondan sürekli ağzına bişeyleri almak istiyor kaşımak istercesine