Happymamss Kızlar merhaba bebeğim 9 ay 10 günlük yani 10. Aydayiz ve hala tek bir dişimiz dahi yok. Bu normalmi 3-4 aydan beri sürekli salya kaşıma ısırma heralde erken cikaricak diye düşünmüştük ki 10 ay oldu hala dış yok endişelenmelimiyim ?
Gizoooo Happymamss canım diş konusu ırsiymiş. Mesela çocuğun babaya benziyorsa baba ne zaman çıkardıysa o zaman çıkartırmış benim bebeğimde çok salyalı bende öyle düşündüm ama bunu doktor söyleyince anladım 9 ayı bulucak eşime benziyor eşim 9 ayda çıkarmış şuan 8 aylığız
Mervetahir 11 aylık bu gün minicik bir dış gördük ve 3 ay önce sağlık ocağı dişleri çıktı çıkacak demişti aylardır şiş tüm belirtileri vardı hergun çıktı mı diye bakıyordum bu gün sonunda çıktı normal yani ilk çocuğum da 10 buçuk aylık çıkarmıştı
Happymamss Gizoooo bebeğim aynı babası kayınvalidem hatirlamiyormus ne zaman cikardigini ama geç olsaydı kesin hatirlardi bence aşırı panik bir kadın cnki ben geç cikarmisim ama ne zaman çıkarmışim bilmiyorum inşallah bir an önce çıkarır cnki çok huysuz ve salya akıtıyor kıyafet yıka kurut yaka tak durdurmaz napacagim şaştım hasta olacak diye onu yamyas
Gizoooo Happymamss yapıcak maalesef hiç bir şey yok canım bizde öyleyiz hep yakalık üst değiştir devam çok sancısı olduğunda tetagil alıp diş etlerine sürebilirsiniz biraz sakinleşiyor
Happymamss Gizoooo ya kiyfet yetistiremiyorum bide hiç durmuyo sürekli kucak sürekli uyanayim üst degdistrrken görsen ordan oraya atıp ağlıyor