Kizlar merhaba. Bana gece gece sunu yazdiran sikintiyi anlatiyorum. Esim iki kere tirnak cektirdi (yarim tirnak) batigi gecmedi tam bir iskence. Benim de en korktugum sey oncesinden beridir batık. Daha once ayak parmagimin ic parmaklarima bakan tirnak dibimde (asagi kisim) acı oluyordu iki gune geciyordu. İki gun once berbat kulan agrisiyla uyandım ve ayni sabah yine bahsettigim yer aciyarak. Kulagimin ic ama gorunen kismini sinek isirmisti emindim ayagim da oyledir dedim. Baktim 3 gun oldu gecmiyor kasinma yok agri var parmakta parmak havada yuruyorum. Esim kendine pansuman yapmaya alisik oldugundan torpu ve cımbızla o agriyan tirnak dibinden tirnak kenari oluyor ya seytan tirnagi diyorlar onu cikar falan biraz da bastirdi basta ondan gelen gibi iltihap geldi 🥺 en asagi dibe ve ucuna dogru gelecek sekilde pecete sikistirdi. Kendi tirnagimda asla uzama vs yok bayagi seytan tirnagi girmis oraya. Pecete hala orda agri yok eskisi gibi sarece bastirinca, ama goruntu olarak daha da sisti sanki. Acaba pecete daha mi kotu yapan tirnak batmasi degil sonucta internete durumu yazinca dolama cikiyor. Peceteden dolayi daha da iltihaplanir mi dusuncesi sarsi. Cikarsam bu sefer tirnagim iltihabi gorunce uzayip batmaya baslar mi korkusu. Doktora gidemiyorum inanilmaz tirsiyorum esim bile pansuman ederken (agltacak bir aci yok) ama daha da batik olacak ugrasinca daha da kotu olacak diye inledim durdum. Bu durumu yasayanlar ne olur ise yarar birseyler soylesin korkma batik vs degil o gecer falan deyin inanilmaz tedirginim 😢 simdiden teşekkür ederim