1 yaşında kızım cuma günü gece ani ateşi çıktı 38.3 idi hemen üzerini çıkardım nemli bezlerle kompres yaptım ve biraz düştü 37 lere kadar gece takipte kaldım ve tekrar yükseldi calpol verdim ertesi gün kulağının kızardığını ve şiştiğini farkettik kabakulaktan şüphelendik ve hastaneye gittik usg çekildi ve kan tahlili yapıldı kabakulak olduğu kesinleşti ateş tekrarlamadı şişlik ve kızarıklık da sadece bir gün sürdü 2 gecedir yine ateşleniyor bu durumda hastalığın devam ettiğini mi düşünmeliyim yaşayan annelerimiz oldu mu ?
bu arada diş de çıkarıyor daha önceki dişlerde ateş vs yaşamadık rahat atlattık gibi ama ikisi birden olunca sanırım zor geçiriyoruz..
Aşısını yaptırmıştık..