Dideemmsss Kızlar sütüm gelmediği için aldım ben sanıyorum ki pompyı takınca süt gelcek meğer sütü olan biri sağınca daha fazla gelmesine sebep oluyomuş. Hiç kullanmadım o yüzden 110₺ ye aldım. 70₺ ye satıyorum ihtiyacı olan varsa ulaşabilir bana.
Dideemmsss Ayrıca sütüm kesildiği için ebebek malta içeceğide satıyorum. 20 adet normalde 200₺ yapıyo ben 130₺ ye veriyorum ve yanında 2 adet humana rezene çayı ve humana süt arttırıcı çayda var bunlarda hediyem olsun ihtiyacı olan birine yarar belki. 🙏🏻
Sareerdogan Dideemmsss fiyat çok iyi can kuşum Allah razı olsun bu zamanda bu ekonomide bende 2 hafta oluyor hemen hemen mochi aldım :/ emin ol almasaydim senden alırdım tekrar iyi niyetin için teşekkür ederim insaAllah güzel annemizden biri alirda işine yarar o yüzden yazdim :) gecen güzel olsun sütün bol bebeğin uslu ve sağlıklı ve akıllı olsun :)
Dideemmsss Sareerdogan amacım sütü olan biri alsın ki işe yarasın benim sütüm yok bari onların bebeğine yarasın.bebekler güzelce doysun.Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için Rabbim dualarınızı kabul etsin🥰🙏🏻
Sareerdogan Dideemmsss Hakkını helal et çiçeğim şu saat olmuş benim kız huysuz yazdığını anlamamisim ben :) inşaAllah Allah karşına hayırlı insanlar çıkarsın :)