Merhabalar benm 32 aylık bi kızım 5.5 aylıkta bi oglum var. Ama kızımın cok kötü uyku problemii var bu 3 4 aydr iyice kötüleserek devam ediyor. Su ara nirvanada resmen. Gündüz uykularını kendi kendine bıraktı yani uyudu diyelim uyudugu saat aksam üzeri oluyor o zaman 3 4 ğ görüyor. Ama uyumadı diyelim baprsam yapym uyumuyor 22 23 bazen 24 te uyuyor. Tamam diyorum bu da bana yeter. Ama gidip saat kurmus gibi 2 de uyanıyor. Suanda 20 dk önce uyandı. Aglayarak falan degil gayet iyi uykusunu almıs mutlu bi sekilde. Her sefernde bu seklde oluyor. Bu neden olur. Burnu tıkalı degil agzı kapalı uyuyor solunumla alakalı bi durum degil. Artık böyle delirme durumuna geliyorm ve uçuyudugu saat sabahı buluyor. Sonrada 2 3 e kadar uyur genc kız gibi anlatırken bile delircek oluyorum. Bana bi fikir verin kızlar yardım edin napayım nasıl bi yol cizeyim ben