Canss3535 inşallah kolik mi bebeğiniz? Benim oğlum kolikti ama geçiyor bu günler sabredin 🥰 4 aylık olunca kendi kendine patır patır yapıveriyor her osuruğuna mutluluk göz yaşı dökerdim şimdi 2,5 yaşına geldi sıpa hala gaz çıkarınca ossurdum anneee diyor 🤣