Biz de yaptirali bir hafta oldu bir doz nimenrix bir doz bexsero iki bacağa ayrı ayrı yapıldı(kızım 3 aylık ikinci doz 5. ayda 3. Doz 13. Ayda olacak şekilde planladık toplamda iki aşıdan da 3′er doz) doktorumuz bexsero ağır bir aşı olduğu için mutlaka eve gidince calpol verin dedi öyle yaptık. Gece ateşlendi calpol verdim tekrar, düştü ateşi