Seymaarda35 canım benim kızımda kolikti ve çok şükür atlattık o dönemi. Kolik yani gaz sancısı ilaçlarla geçecek bir şey değil maalesef bizim yapmadığımız şey kalmadı. Tek çaresi zaman demişti doktorumuz ki öyle de oldu. Ama hafifletmek için gaz sancılarını, gaz damlaları kullanabilirsin. Duş aldır ve sonrasında karnına masaj yapabilirsin. İstersen duşta da yapabilirsin. Mutlaka her emzirmeden sonra gazını çıkar. Her ne kadar çıkardığımızı düşünsekte gazı oluyor. Karnına baktığın zaman bir sertlik oluyor zaten anlaşılıyor. Dizinin üstüne koy hafifçe karnı dizine gelecek şekilde bol bol sırtını sıvazla. Bize en iyi gelen şey hamak oldu. Onun içinde sallıyorum ama maddi durumun el veriyorsa çingene beşikleri yada hamak alabilirsin onlar çok işe yarıyor canım içerisinde hemen uykuya dalıyorlar.