Sallanansandalye sizi çok iyi anlıyorum. Aylarım sütümü yağlandırmaya çalışarak geçti. 🙁 b12 tabletler bir nebze de olsa sütü ve kalitesini arttırıyor kullanmadıysanız deneyebilirsiniz ama ciddi kilo aldırdı bana🤷🏻♀️ Yiyip içmediğim kalmadı sütüm yağlansın ve artsın, çocuğuma mama vermiyim diye. Her günüm göz yaşıyla geçti çocuğuma yetemiyorum doyuranıyorum diye. Şu an 15 aylık çok şükür. Şimdi bakıyorum da ne kadar saçma davranmışım. Mama öcü değil ki. Hep çevremizin baskısı işte. Valla şunu diyebilirim ki ben de ne yaparsam yapayım sütüm yağlanmadı ki bence öyle birşey yok. Süt arttırılabiliyor ama sütün yağlı olması tamamen yapı meselesi. Ben sağardım yağ tabakası bile olmazdı sütümde. Doktorunuz gerekli görmemiş ki mama takviyesi başlatmamış bu da güzel. Siz bol bol dinlenin en önemlisi o. Yediklerinize dikkat edin, stres yapmayın. Ama ekstra ekstra aldığınız gıdalar ne yazık ki süte değil bize yağ olarak geliyor.