Tugcedemir evet inanmayacaksın ama 10 yaşındaki kizim hayatında hiç fast food hamburger pizza yemedi, kola da içmedi. Ve yine inanmayacaksın ki hayatında bir kez bile ilaç veya antibiyotik kullanmayacak kadar da sağlıklı büyüdü.
Ha anne sütünü de ittire kaktıra aldı kendi hatalarım yüzünden. Yani benim de hata yaptığım oldu, ama kalkıp da bunları savunup kimseye yaptığım yanlışların aynısını yapmalarını tavsiye etmedim.
Ek gıdaya yeni geçmiş hatta 1 yaş altı bir bebeğe unu kavurup su ve şeker eklediğinizi yazıyorsunuz. Deyin ki bu yanlış! Ben yaptım mecbur kaldım siz yapmayın. Ama yok… Bebeğine çok iyi gelmişmiş, topaç gibi olmuşmuş… un şeker ve su karışımıyla olsa olsa sağlıksız kof kilo yaparsınız bebeğinize. Yazmayın artık bana, benim de size son yorumum bu.