3 aylık bebeğim var tam gaz sancıları bitti rahatladı derken son bir kaç gündür deli gibi ağlamaya başladı hasta diye hastaneye götürdük röntgen çekildi midesine kadar gazı varmış neden tekrar böyle oldu anlamadım çok acılı ağlıyor nurse harveys şurubunu verdi rahatlattı biraz