hayalperestbirealist Kızım geçen hafta kusma problemi yaşadı 1,2 defa oldu ateş vs olmadı geçti. Sonrasında kakası sarıya döndü ishal değil ama sarı kaka yapıyor en son ek gıda öncesi böyleydi diye hatırlıyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan ?
hayalperestbirealist hayalperestbirealist aylardır girmiyorum bunu bilse bilse mutlu anneler bilir dedim 😌
BabyYoda hayalperestbirealist Yediği şeyler değiştirmez mi kakasının rengini? Benim bebeğim henüz küçük ama tahmin yürütüyorum yardımcı olmak adına. Belki antibiyotik veya vitamin kullandıysanız o da değiştirmiş olabilir
elifiii hayalperestbirealist virütik bir duruö yasadıysa mideden bagırsaklara geçmiştir. Kids formunda probiyotikler var eczanede enterogermina gibi onlardan günde 1 adet verebilirsiniz. Bol sıvı besleyin, mevsimin rpebiyotik sebzelerindne de faydalanın. Pancar lahana mor lahana gibi . kefir de icirebilirsiniz.
Cnnkcdd hayalperestbirealist merhaba benim kızımın kakası da sizin anlattığınız şekilde, doktora götüreceğim ancak size de sormak istedim birşey çıktı mı? Biliyorum cok zaman geçti üzerinden ancak bilgi verebilir misiniz?
Sonsuzmutluluk hayalperestbirealist Bir sorun olduğunu sanmıyorum isterseniz enterogerminakids probiyotik alıp bi 10 gün kadar kullanın
hayalperestbirealist elifiii BabyYoda yaani evet yediği şeyler etkiliyor zaman zaman ama bu devamlılık gösterdiği için ondan kaynaklandığını düşünmüyorum çok tahmin de yürütemedim ishal vs olmayınca. Mide kaynaklı olabilir gerçekten
Elifsmotherr hayalperestbirealist tamamen sarı mi yapıyor 20 aylık kızım hardal gibi yapıyordu. Ama aktif emiyor o etkiler mi bilmiyorum. Demir ilacına başlayınca siyaha döndü
hayalperestbirealist Elifsmotherr hala emiyor benim kızım da ama daha önce yapmazdı böyle bilemedim ki doktora götürüp sorsam mı yoksa normal mi.
hayalperestbirealist Cnnkcdd doktor önemli olmadığını söylemişti. Sonrasında öğrendim ki hamileymişim. Ben emziriyordum ve gebeliğin sütümü etkilediği için böyle bir sindirim durumu oluştuğunu öğrendim. Geçmiş olsun 😊