tineanigra ama bir sıkıntı yok değil mi çünkü bazen kaldırıyor nadir mesela yatarken elinden tuttuğumda yatmak istemiyorsa dikiyor kafayı ama bazen de geri atıyor o an mutluysa, yüz üstü çok nadir yapıyor nefret ediyor her şeyi denedim. Göz teması gülme agulama her şey var ama biraz ağır kanlı bir bebekmiş gibi geliyor geçen tuttum ayakta adım bile atıyor şok oldum 4-5 adım attı bir sıkıntı olsa bunları da yapmaz herhalde