Aynı sorun bizdede var oğlum 5 ay 4 günlük tanıyamaz oldum o neşeli yavrum gitti sanki aşıda oldu onun huzursuzluğu vardı ama biranda ağlayarak uyanıyor sallıyorum susmuyor sakinleşmiyor 3 gündür halim kalmadı şimdi çok şükür uyudu umarım sabaha kadar uyur mışıl mışıl allah hepimize kolaylık versin