Herkese selam. Bir küçük sinir krizinden sonra bu postu acma gereği duydum. 3 yasında bir kızım var. Uykuya o kadar direniyor ki her gece bagıra bagıra uyutmak zorunda kalıyorum. Bugün 11de yattı. Suan saat 01.20 . Tam 3 sefer uyandı ve geri yatıramadım. 3 aylık bebeğim var. Gece 3-4ü buluyor benim uyumam. Haliyle 11de anca kalkıyorum. Büyük kızım da ben kalkmıyorum diye kalkmıyor. Ama delirmek saçımı başımı yolmak üzereyim bu çocuk neden bu kadar direnmeye basladı.! Bay bay damla kullandım bana mısın demedi yine aynı. Hadi yatalım dediğim an ağlamaya baslıyor sinirden artık bende ağlıyorum. Bana yardım edin akıl fikir verin LÜTFEN 😔