Merhaba kızlar evet 6 ayımızı geride bıraktık yaklaşık üç dört gün önce kanamam oldu ama çok azdı geldi, sonra kanama yeri sarı akıntıya bıraktı Doğumdan sonra ilk âdet böylemi oluyor yumurtlamanın başlamasından dolayı yoksa bir sıkıntı mı var doktora gideceğim ama sorayım dedim yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim