Kızlar birkaç tane post açtım çok üzgün ve çaresizim o yüzden soruyorum. Covit oldum öksürük ve nefes darlığım vardı bir haftalık öksürük ilacına başlayacağım. Bu süreçte bebeğim soğur mu sütten? 13 aylık oğlum bugüne kadar hep emzirdim hatta emerek uyumaya alışık😔 Tecrübeliler yazarsa sevinirim. Gözüme uyku girmiyor ağlamaktan kendime gelemiyorum artık 😔