Evet bende çok şaşkınım ama her tuvalete götürdüğümde kakasını yapıyor. Sinyallerini takip ediyorum genelde doğru çıkıyor. Bezde bağlıyorum çünkü bazen sinyali kaçırdığım zaman bezine yapıyor ama ilerde daha iyi olacağını düşünmüyorum. Mesela az önce sinyali aldim ve tuvalete götürdüm kakasını yapti uyudu. 15 dk sonra uyandi tekrar kaka sinyali aldim ama değildir diye düşündüm uyutmaya çalışıyorum uyumuyor. Tekrar götürdüm tekrar yaptı meğer gerçekten varmış kakası. Belki denemek isteyen olurmu diye anlatmak istedim😊