Kızım bu ay sonunda 2 yaşına girecek .Dil gelişimi erken başladı.9-10aylıkken yürümeye başladı.Şimdide 4-5 kelimeli cümleler kurabiliyor.5şarkı 1 de dua ezberledi ama ben ezberletmek amacıyla söylemedim.Ben söyledim ardından tekrarladı ve 3-4 gün sonra kendi kendine oyun oynarken duayı okuyup bitirdi sonunda da amin dedi.Başka şeyleride var .2 yaşta bunlar normal mi ? Eşime bi zeka testine götürelim dedim.Normal çocuk dedi geçirtirdi.Ne yapmalıyım ,nereye götürebilirim.Teşekkürler.