MelekRavzam eşim le yaşadık 14 gün önce,karantina bugün bitti normalde eşim geçen yıl pozitif olduğunda hiç belirti göstermedi bu sefer bilmeden bu şekilde olunca doktor gösterecek belirti dedi ve gösterdi kondon mu ne deniyor zaten virüslü bir daha virüs enjekte edilince skntı yasaniyormus hala öksürük kaldı bizde