MiDo Diclesu ben molfiks yeni doğan isoyoniknwulu ıslak mendil kullanıyorum. Bezini kesinlikle sık değiştiriyorum . Sudocrem krem kullanıyorum . Onunda sık değil bağışıklık kazanamaması için . Kızarıklığı görmeden sürmüyorum onu da
Mavis34 tazeaane çocuk doktoru verdi gerçekten hemen kesti günde 4 kez bez değişimlerinde sürülüyor bizimkini aynı gün kesti
tazeaane Mavis34 yaa inşallah benim bebeğimi de keser ya denemediğin kalmadı. Evde de var ama hiç aklıma gelmedi onu sürmek. Çok teşekkür ederim 🌸
Diclesu Esila001 fito krem desem eczane direk verir mi bana 1 aylık daha 2 hafta önce başladı pisigi tam bitti tekrar kızardı
Esila001 Diclesu verir canim Yeşil olan dene canim inan faydasını görürsün ama diğer dedigimide yap oda iyi geliyor dönüşümlü kullanırsan dahada faydasını görürsün silverdinde acısını alıyor çünkü
3MelekAnnesi3 Diclesu havalar soguk olsa dahi ev sıcaktır canım kanepeye battaniye ser al altını ört üstünü az depinsin öyle
Mavis34 tazeaane eger yeterli gelmezse madecassol krem le beraber kullan. Bana ikisini vermişti doktor sonraları tek fito yeterli oldi
Ysmshn Gizoooo Canım ben yurt dışında yaşıyorum turkiyenin neredeyse bütün pişik kremlerini kullandım iki çocugum var ikisinde iyi gelmedi ama burada bir krem kullanıyorum çok aşırı memnunum sana göndereceğim sitede aynısı var bir dene istersen. https://m.tr.aliexpress.com/i/1005001449707899.html?gatewayAdapt=Pc2Msite
Diclesu Gizoooo bez üstünde zıbın ve picama var pek kalın değil evet bende bezdendir diye bezi degistirdim ama aynı
Bebekbagciannesii Diclesu pamuk ve suyla silin biraz acik kalsin günde 2 defa bacoderm krem uzerine vazelin sürün Diger alt acmalarinizda sudocre,m+ vazelin sürün. Benim oğlum alerjik cok sukur berbat durumda olan pisigini bile gecirdi
Peekaboo Diclesu aktarda zeytinyağlı Kudret narı satılıyor. O hemen geçiriyor pisigi. Ben geceden sürdüm sabah kızarıklık geçmişti