Oğlum 15 aylık. Bugün bezini değiştirirken biraz bezsiz gezsin dedim atleti tulumu var tabi. Aradan 1 saat geçti rahat hiç çiş kaka yapmadı🙇🏻♀️ Sonra salona geçtim oturdum. Yanıma geldi ağlama yaptı mızmızlandı vs koltuğa çıkmak için ağlıyor sandım koltuğa çıkarttım sonra arkama geçti orda da mızmızlandı sonra aşağı indirdi bi baktım çişş yapmış🤷🏻♀️ Acaba bana sinyal mi verdi çişim geldi dir 🙇🏻♀️ Sonradan çaktım olayı çok morelim bozuldu vallahi. Çiş olduğunu anlasaydım götürürdüm. Kakasını anlıyorum. Ama bunu anlayamadım. İlk defa oldu☹️🙇🏻♀️