Bebeğim 9,5 aylık, sağdığımda sütüm en fazla 10 damla geliyor sütüm kesildi resmen. Emziremediğim için canım çok sıkılıyor. Formül süt ve ek gıda veriyorum formül sütü günlük toplam en fazla 240 cc içiyor ek gıdayı seviyor. Bana fikir verir misiniz? Ne yapabilirim. Bu aylarda süt nasıl artırılır? Emzirmeyi çok istiyorum