Elife_unal Arkadaşlar 2. Ay aşısı yaptırdım bebeğime ateşi çıkmadı ama yinede gece başında beklememe gerek var mı yoksa ağlar mı ateşi çıksa
Msl- Elife_unal şuan aynı durumdayım seninle ateşi yok çok şükür ama tedirginim. Alarm kuracağım gece boyu bakacağım ateşine
Sali35 Elife_unal bana eczacı bi de benden önce yaptıran arkadaşlarım yarım çay kaşığı kadar calpol ver demişlerdi eve gelir gelmez verdim hiç sorun olmamıştı. Bu saate kadar olmadıysa sıkıntı olmaz heralde yine de dikkat etmek lazım tabi çok geçmiş olsun
Canss3535 Elife_unal ara ara kontrol edin ben öyle yaptım doktorum ve hemşire ateş çıkmadan carpol verme dedi iyiki de vermedim çıkmadı ateşi filan
Bebikoannesi Bende geçen hafta aşı yaptırdım ateşi çıkmadı şükür . Gece uyumadan calpol verdim bir ölçek daha sonra sadece emzirirken kontrol ettim . Ateşli olsa huzursuz olur bence beklemenize gerek yok zaten emzirmeye kalktığınızda kontrol edersiniz .
Elife_unal Bebikoannesi ben öğlen 1 de verdim calpo nu hala etkisini göstermez demi bida vermeme gerek var mı