Burcumirac Kizlar bebeği prematüre olup 3 buçuk aylıklar şuan ikizlerim bu ayda mama dışında ek gıda veren varmı pirinç unu kaşık maması gibi
ArasAybarsMoM Burcumirac ben prematüre annesiyim cnm cok erken dha bunlari vermen icin 33 haftalik dogum yaptim ek gidaya 5.ayda gectim sadece mama ile beslendiği için doktor başlayabilirsin demisti tabi kendim baslamadim
Sucukluyumurta11 Burcumirac doğumdan itibaren 180 gün geçmesi gerekiyor diye biliyorum ek gıda için. Hem prematüre doğum hemde 3 aylık? Çoooooooook erken.
Deletedmom789 Burcumirac 32 haftalıkken doğmuşlarsa şuan 1 aylık bebek gibi düşünmeniz lazım. Çok çok erken.
Nur1212 Burcumirac çok erken değil mi bebeğim 26 haftalık doğdu düz 3 aylık olacak 1 hafta sonra anne sütü+mama gidiyoruz
Burcumirac ArasAybarsMoM Benim ikizlerimde 32+5 doğdular aynı hemen hemen kaç kilo doğdu sizin . Yok daha hiç bişey vermedim daha düşünmüyorum 5. Aydan sonra düşünüyorum çoğunluk anne sütü alıyorlar günde iki üç kez mama veriyorum
Burcumirac Sucukluyumurta11 yok daha hiç birşey vermedim daha düşünmüyorum ama normal doğup bu ayda verenler var prematüre olduğunda veren varmı diye merak ettim
ArasAybarsMoM Burcumirac 1850 dogdu cnm uzun süre yoğun bakimda kaldi suan 17 aylik ;) cok fenaa yaramaz bir bebe ama 4.ayda disleri cikmaya başladı mesela doktorda zaten kontrollerde artik prematüre diyemeyiz zamaninda dogan bebeklerle ayni gidiyo demisti 3 aylikken
Burcumirac ArasAybarsMoM maşallah mama kullanmismiydiniz peki benimkilerde 1830-1940 doğdular şuan 3 aylıkken tartildiklarinda 4800-4600 kiloları
ArasAybarsMoM Burcumirac bebeğim yoğun bakimdayken dha bnm sutum kesildi sinir stersten ilk baş prematüre mamasi kullandim 3 kg olunca normal mamaya basladim yani doğduğundan beri mama kullaniyorum cnm
ArasAybarsMoM Burcumirac similac ve humana kullandim hala daha onlari aliyorum icerigi temiz oldugu icin zaten doktorda bunlari al demisti
Burcumirac ArasAybarsMoM nerdeyse bütün mamalri denedim ama bu ikisini denemedim hiç şuan Bebelac gold kullanıyorum hipp Aptamil sma bebelc normalini deneedm ama hepsi kabız isal gaz yaptı aslında bebelac Gold d gaz yapiyor ama kilo alımları iyi doktorda devam et Bebelac gold güzel bir mama dedi
ArasAybarsMoM Burcumirac yani bebek hangisini severse onu kullan cnm ama benim oglumun hic gaz kabızlık problemi olmadi ben hep bu iki mamayi kullaniyorum kilo alimi boyu vs hep zamaninda dogan bebekle ayni gidiyor suan
Berilelif Burcumirac bence cok erken oğlum 30 hafta 1800 doğdu suan düz.6.30 aylık 5.ayın sonlarında başladım ek gıdaya kgsu da 9000 su geçen ay