Kızım 3 aylık 1 haftadır emzirmenin sonuna doğru gögüsümle kavga etmeye başladı ısırıp birden sağa yada sola çekiyor ben bagırıncada hoşuna gidiyo kahkaha atıp tekrar yapıyor canım acıyor acımasına gülüşünü görünce içim gidiyo bişey diyemiyorum 😂sizce ilerde alışkanlık yapar mı bunu yada neden böyle yapıyor