Benim de 3.5 yaşında bir kızım ve 6 aylık bir oğlum var. Saat 10 dan beri kızım hadi yatağa, kızım hadi uyku saatin geçiyor hadi hadi diye diye her akşam ağlamadan yatmıyor. Haliyle oğlumda sesten uyanıyor sonra bi de onu uyutmaya uğraşıyorum. Vallahi bende her gece aynı stresi yaşamaktan yoruldum 😔