B_12 ülkemde neyin fiyatı sabit kalıyor ki.. İnsanlar psikolojik olarak gerçek anlamda buhranda.. Yetememe duygusu insanları daha da agrasif bir hale sokuyor.. İyi ki asgari ücretle çalışmıyoruz diye dua edecek hale geldik.. Bu halkın vebali bunların sorumlusu olan/oy atan herkesin boynuna