Atabsra eğer senin bebeğin de 6ay civarında ise ilk kez tadım yapıyorsan evet biraz yanlış oluyor :( doktor bir şeyi çok sevdi aman doysun diye fazla verme demişti beslenmesinin %90ı anne sütü/ formül mama olacak demişti 7.ayına girişte yarım çay bardağına kadar ek gıdaya müsade etti tabi bu çocuğun boy kilo sağlık durumu vs göre değişiyor benim kızım uzun boylu zayıf bi bebek ona rağmen 6nın sonunda yarım çay bardağı dedi