Hanımlar oğlum 20 aylik gece beslenmesini kesemeyenlerdenim suan hasta ama iyileşince kesmeyi düşünüyorum ama anne yuregi sanki sabaha kadar acıkır gibi hissediyorum ve istahi da pek yok yani sabah uyaninca 1 saat sonra kahvaltı eder sadece yumurta arada salatalik vs kahvaltilik agzina surmez ara ogunde genelde meyve yer uyurken emer uyaninca corba veya makarna yer aksam uzerine dogru bazen meyve bazen yogurt bazen kek bazende hic bisey yemez aksam biz ne yersek onu yer sulu yemek pilav vs inek sutu hic icmez 1 yasina kadar alerjikti süt urunleri ve yumurtaya aksam yemegini yedikten sonra uykusu gelince bazen 2 bazen 3 saat sonra emer uyur ve sabaha kadar en az 3 4 en fazla 10 defa kalkar sizler neler yediriyosunuz