Minkpndam bemce okadar yuksek değil. Biz daha yüksek ates kaldırdık 38 den yukarıydı. Ben Bulgaristanlıyım, bizim burda aşılardan sonra ateş düşürücü bantlar var. Aşının yapıldığı yere yapıştırıyorum her aşıdan sonra, ve ateşi olursa alnına ve ensesine de yapıştırıyorum. Yarım saate etkisini gösteriyor. İlaclar oek fayda etmedi bizde