Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim var klima kullanıyoruz oda nemlendiricisi almayı düşünüyorum aranızda kullanan ve nasıl kullanılması gerektiğini belli bi derecesi olup olmadığını bilen biri varsa bana yardımcı olabilir mi bir de hangi markanın oda nemlendiricisi iyi link atabilirmisiniz? 🙏🏻🌸💖💖