Oğlum 3 aylık avent verıyordum ara ara tutuyordu sonra bıraktı öğürüp diğer markalardan denedim şimdi bibs aldım ne tutuyor ne tutmuyor ogurmuyor da 0/6 aldım acaba 6/18 mi alsaydım bilemedim nasıl tuttururum üstümden inmeyen bir Bebek her saniye mızmız ağlıyor sürekli yardımcı olun lütfen ,