H_e_y_o evet ya malesef 😔yediğimiz içtiğimiz normal değil işte ki hep böyle bebişler artık, annemler biz hiç bilmezdik böyle şeyler diyorlar 🤷🏼♀️Allah ım iyilik sağlık versin bebişlere valla çok zor her yönden 😔😢 bunu da araştırayım ben Bi, kan geç çıkıyormuş, biz o zamana ek gıdaya geçicez belki o zaman bile çözülecek onu bilemiyorum, 🤷🏼♀️🌼🌸çok teşekkür ederim 🙏🏻