Sebeyda 11 aylık bebeğim çok iştahsız hicbisey yemiyor Dr kan değerlerinde iştahsızlık için bi neden bulamadı sizce ne yapmalıyım iştahsız olunca bişey yemiyor bu yüzden kakasını yapamıyor uzun süre hep sertleşiyor zorlanıyor yardımcı olur musunuz